http://www.weebly.com/weebly/main.php
 
Witajcie po dłuższej przerwie wracam do aktywniejszego działania na rzecz naszych praw.
To nie tak ze przez ostatnie 3 lata nie robiłam nic jako aktywistka ,coz robiłam mało bo próbowałam odnalesc sie w zyciu bez działania społecznego.Myslałam ze moze kiedy skupie sie na szukaniu pracy,kiedy zapomne kim jestem to bede szczesliwsza,Guzik,nie mozna odciac sie od tego kim sie jest.Jestem uzytkownikiem substancji zakazanych przez prawo(w Polsce) i uwazam ze to prawo jest niesprawiedliwe i bezpodstawnie dyskryminuje mnie i iwele innych osob.
Nie moge byc szczesliwa kiedy nie działam w kierunku zmany tego stanu rzeczy!
Wiele sie zmieniło od 2009 ,na swiecie jak i w Polsce dyskutuje sie powaznie o zakonczeniu prohibicji.Dwa amerykanskie stany zezwoliły na uzywanie marihuany nie tylko do celów medycznych ale i rekreacyjnych.Medyczne uzywanie marihuany jest powszechnie uznawane,niestety jeszcze nie w pOlsce.
Programy substytucyjne nie sa juz nowoscia i powstaly w kazdym wiekszym miescie w POlsce.Redukcja SZkód jest uznaną filozofią ,dzieki której mniej osób umiera z roku na rok.Betonowe bastiony krusza sie i czuc powiew nowej ery.Ery konca wojny z narkotykami czyli konca wojny z nami!
Tego sobie i WAm



Leave a Reply.

    Marianna Masia Iwulska

    Dzis pije metadon.Lubie czytac,pisac,kino i muzykę.Nie lubie sportu,biegania do tramwaju,zimna i policji ,HAHAHA;)

    Mój stan
    Joost™ the best of tv and the internet